|
Egyenek csokit a szívbetegek!
A fekete csokoládé rendkívüli mértékben növeli a szívelégtelenség miatt kezelt betegek ereinek rugalmasságát - mutatták ki amerikai kutatók, akik tanulmányukat az European Heart Journal című szaklapban tették közzé.
A szívelégtelenség gy ...
Forrás: Házipatika
Kapcsolódó hírek
Hírek, tesztet, cikkek a notebookok világából: laptopkalauz.hu
Új hozzászólás
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha regisztrálni szeretnéd magad, kattints ide.
Eddigi hozzászólás: "Egyenek csokit a szívbetegek!"
Nincs még hozzászólás
partnereink: Da Vinci magánklinika | laptopkalauz.hu | pécsihirdető.hu | myrss.hu | Netbook-shop.hu | blog-blog.hu | forum-forum.hu |
|